Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2017 09:00 - тръпки...по гърба
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 3635 Коментари: 25 Гласове:
9

Последна промяна: 17.09.2017 16:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Думите под писалките ни трябва
да имат разрушителните мегатонове 
на водородни бомби 
- в този свят има 
още толкова много
Тъмно Средновековие
и хистеричен Упадък
за елиминиране.
Думите под писалките ни трябва
да разкъсват и издигат 
тектоничните плочи
на удавената Земя
под Моретата 
и тя да дава изобилен плод.
Думите под писалките ни трябва
да заваряват надеждно 
гигантските каньони
в неделими единства.
Думите под писалките ни трябва
да изрязват безмилостно 
гангрени и карциноми,
за да спасяват 
от Смъртоносните пандемии
Златните Еони на Бъдещето.
Думите под писалките ни трябва 
да са действащи Армагедони,
засаждащи унищожените 
градини на Великия Вавилон
и да пишат нотациите на 
гръмотевичните хорове.
Думите под писалките ни трябва
да чупят церемониални бутилки 
червено вино,
с които да изваждат
на повърхността на Земята
Хадес- Богатия 
и той да я благославя
с тежка пищност.
Думите под писалките ни трябва
да раждат пълноводни водопади,
които да реват в грохотни каскади
и да напояват пустините.
Думите под писалките ни трябва
да са красиво изковани,
действащи жезли,
които причиняват
разцепления в Материята
и оплождат утробата и
за ражданията на 
Достолепия.
Думите под писалките ни трябва 
да превръщат вече осакатените
в несломими параолимпийци,
безнадеждно отчаяните 
в убедени проповедници,
а страхливите в смели защитници.
Думите под писалките ни трябва 
да превръщат 
Мрака в Светлина,
а на ослепяващата светлина 
да добавят прохладни 
сенки за отпускане в тях.
Думите под писалките ни трябва 
да прокарват пътища 
в планините
и да укротяват неуместни цунамита.
Думите под писалките ни трябва
да сеят реколти от триумфални победи.
Под писалките думите ни...........

13.08.2017г

    

         П.п: Смятах да не го публикувам и го чуха само приятели от реала.
Но понеже е най - смисленото нещо, което съм писала до този момент,
искам да го "подаря" освен на всички гости на блога ми, специално на един много любим Съблогър - Алекзандър Бах. 
   Текстът е суров, без редакция, писан е както всичко друго на един дъх, но аз и без това никога не редактирам.
                      :)

                  ***
 





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Писалките трябва обаче да
17.09.2017 09:36
са на всяка цена Montblanc Meisterstueck Gold-Coated LeGrand Fountain Pen! Иначе няма да се получи.

P. S. И аз написах това на един дъх.
цитирай
2. missana - Много ми хареса, Юле!
17.09.2017 09:53
"Думите под писалките ни трябва
да прокарват пътища
в планините
и да укротяват неуместни цунамита."

Чудесни редове! Изляло се е вдъхновението ти - като смислен порой. Поздравявам те! Много хляб и мая има в теб.
цитирай
3. ladylady - 2. missana - Много ми хареса, Юле! 09:53
17.09.2017 10:04
благодаря ви,колеги..
Честит този хубав наш празник!!
радостна бях,получих оторизацията
да поместя това...Провиждане..
на нашата обична мис Скарлет О! Хара..
трогателно,нали..
а аз съм само една
Юлия
цитирай
4. karamelita - От некадърница и лъжкиня като Юлия ...
17.09.2017 10:17
От некадърница и лъжкиня като Юлия не можа да се очаква да съчини някакво свястно стихотворение, тя може само да го плагиатства и да се фука с творчеството на друг поет,да слага картинки,клипчета,за пише цинизми и да препечатва чужди статии.Най- интересното,че заради това е наречена колежка...просто смешна и жалка работа!Вдъхновението и е само да прави интриги,лъжи и гадости в блога на свестните поети и хора с истински таланти и качества,жени естествено,защото тя тук го има за място за свалки на мъже и курвенски номера.Тук пропусна да сложиш снимка с разголените си гърди или нагъзени мадами - този блог ти е нещо май като реклама за секс,който предлагаш,подозирам...Колко ли ти е тарифата - два лева ли,селянките вземали по толкова...Нищо друго не може да си помислят нормалните хора като ти проследят изявите тук,ти по едно време и гащите си беше тръгнала да сваляш...дали те гледат децата ти или заради това твое поведение са избягали надалеч от теб...че чистиш лайна на дърти години в клиника за хора с деменция и луди.
цитирай
5. ladylady - не злоупотребявай ..с моето състрадание..
17.09.2017 10:19
Последни 20 регистрирани посетителя

10:13 - karamelita
10:07 - karamelita
09:48 - missana
09:38 - karamelita
09:32 - apostapostoloff
09:03 - rosiela
06:09 - barin
02:48 - karamelita
цитирай
6. ladylady - няма да ти дам Трибуна,клето самотно съшество..
17.09.2017 10:31
Иди си....
и потърси другаде Утеха!
цитирай
7. nalia - От какво ли не потръпва човек, Юле!
17.09.2017 10:32
Прави се на млада, че и на жена, сега пък - на писалка:)
А на снимката си най ми прилича на ага от султански харем...
цитирай
8. nalia - Имам предвид Редка-Скарлетка:))
17.09.2017 10:39
А Кари е друга бира:)))

Честити ти вяра, надежда, любов и мъдрост, Юле!
цитирай
9. katara - Нали, благодаря ти, мила! накрая ще излезе,че аз съм най -големият лапни шаран тук...
17.09.2017 10:42
nalia написа:
Прави се на млада, че и на жена, сега пък - на писалка:)
А на снимката си най ми прилича на ага от султански харем...



????!!!!!
цитирай
10. milady - ТОЙ сам се издаде/ горкото същество не е спало
17.09.2017 10:45

Та- таааам!Драги зрители, пред вас ... (ново)
Та- таааам!Драги зрители,пред вас са чистачката на лайна и женения циганин!Предстои еквилибристика върху змии.
Изпратено: 05:51 От: karamelita

Благодаря още веднъж, Младене..
аз се бях ..объркала...
и мисля, че познавам това място тук..
задължена оставам....
и тук, Честит празник!
Юлия
цитирай
11. katara - полигорален...намери си Майстора..
17.09.2017 12:30
казах, че ще те бия и по лудост..
такава ми е Службата, нещастно създание..
защо не напишеш поне една книжка?
имаш талант и фантазия, казах ти го вече..
най опасният тип,да го наречем шизофрения/раздвоение на АЗ-а
е точно това, на Религиозна основа..
сам си пишеш Диагнозата..
обърни се към Д Димитров, страхотно добър професионалист
и личност с мн.добър характер..
твоя воля, но..
цитирай
12. ladylady - извинявам се за небрежния вид..
17.09.2017 14:09
Мила моя ред.. скъпа уич ..
Ти ме тотално изненада...
И аз като теб пиша така спонтанно грубо
и без да мисля Дори
Но пред твоя шедьовър
и Великият Цар Соломон би навел глава
очарована останах
още снощи го споделих
Благодаря ти
цитирай
13. ladylady - сега ще ти кажа накратко ...
17.09.2017 14:47
Павле, ти не си луд,за мен поне....но,си в критично състояние.
16.09 14:32
аз обичам да се смея, затова обичам и „лудичките“/те са невинни и забавни
всеки един момент ,могат да те изненадат, а тъй като и аз си имам
Диагноза,като всеки жив човек/моята е реактивна депресия,
с пристъпи на хронична скука...и прозявки..
ако щещ ми вярвай .аз те ХАРЕСВАМ! точка..
ти успя , да ме излъжеш, талантлив си многоо, имаш остро
усещане за справедливост ,и неизчерпаема Енергия..Любов в излишество,и мъка по -любим човек.
Та така, кой не страда от това, да вземе камък,
и да го хвърли сега...
лекарите, разб. се си имат Диагноза с №.
цитирай
14. ednaeva - ето ..пример..
17.09.2017 15:03

Ах ти палавник такъв
изтрих онова на..лично където ми писа
„ аз не прощавам и на жени.“
Лудко.. Ти си луд за секс и парички
както всички...
Ето даже и рима намерих
Разликата между теб и другите е
че ти си казваш всичко...
както и аз, впрочем
Такива са лудичките...
дядо Вазов го е казал
цитирай
15. ladylady - не ми цапай..Олтара на Истината,Multi крокодил със 155 имена.
17.09.2017 18:20
Последни 20 регистрирани посетителя

18:12 - kremenova
16:52 - katara
16:48 - karamelita
16:37 - karamelita
14:33 - kremenova
14:28 - milady
14:23 - kremenova
13:48 - katara
12:25 - karamelita
12:12 - karamelita
цитирай
16. redabyss - Налия, да, мъж съм! Но теб няма да те ...
17.09.2017 20:02
Налия, да, мъж съм! Но теб няма да те огрея!
П.п: Има хора в блога, които знаят, че съм жена.

Кармелита, Юлия не е плагиатка. Тя ми е много близка, понеже участваме в групата на Нагуала. Тя е жена нагуал, а аз съм Северна жена и ще прецакваме Орела.
Дадох и стиха да го третира по свое усмотрение. :)


Шаци, Гуш. :-* :)
цитирай
17. katara - поклонете се..влиза
17.09.2017 20:49
Кралица Скарлет Амидала Падме..
да живее!!
цитирай
18. redabyss - :-о Не съм за царска корона - тежка ще ...
18.09.2017 08:20
:-о Не съм за царска корона - тежка ще е. :)))))))
цитирай
19. milady - ..Мажести, Фракцията изисква жертви! ..аз казах...
18.09.2017 09:11
"И все пак,
когато ям суши
и не го споделям
в интернет
имам чувството,
че ям риба с ориз,
а не японски експириънс."

:))))))))))

***
цитирай
20. getmans1 - На всичкото блог ни стана байгън ...
18.09.2017 09:12
На всичкото блог ни стана байгън
от критикарското ви дрън-дрън.
Ако стихо напише и ЧернияПегас
ех, какъв живот ще настане тогаз!
цитирай
21. ladylady - гейтьо, разбирам те..
18.09.2017 10:10
конкуренцията е..беше жестока..
ко се натискаш, още..
цитирай
22. getmans1 - Да-а, ....
18.09.2017 13:31
ladylady написа:
конкуренцията е..беше жестока..
ко се натискаш, още..


... Конкуренцията се @бе а вас сърбел ви тресе.
Жалка си миличка щот не се усети, че с първия си коментар ти направих комплимент, сърбела е лош съветник да знайш!
цитирай
23. ladylady - ахх, колко сложно било..а,за сърбела не знам, набл'юдавай твойта коЗъ..
18.09.2017 15:34
.. Конкуренцията се @бе а вас сърбел ви тресе.
Жалка си миличка щот не се усети, че с първия си коментар ти направих комплимент, сърбела е лош съветник да знайш!

а,за сърбела не знам, набл'юдавай твойта коЗъ..
мен не се опитвай, да ме раздразниш..
нищо не ме ..хваща..отдавна..
бетонирана съм..
цитирай
24. ednaeva - ако имаш капка достойнство,гейттски..
18.09.2017 16:59

Е добре как да бъде човек културен И възпитан с такива като вас
Прочети си отново комента.

цитирай
25. getmans1 - Като го прочета още един път сигуна ли си, че ти ще го разбереш? ...
18.09.2017 22:36
ednaeva написа:

Е добре как да бъде човек културен И възпитан с такива като вас
Прочети си отново комента.



... Е, проетох го:
"На всичкото блог ни стана байгън
от критикарското ви дрън-дрън.
Ако стихо напише и ЧернияПегас
ех, какъв живот ще настане тогаз!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339549
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031